Servicii de digitalizare a documentelor


 Procedeul de digitalizare a arhivei presupune transpunerea documentelor de pe suport pe hârtie (analogic) în format digital (.pdf) pentru a facilita accesul rapid la datele din arhiva firmei, indiferent de locația dvs. sau de dispozitivul folosit. Astfel se garantează eliminarea riscului de degradare a documentelor, care poate apărea în urma consultărilor repetate.



  Digitalizarea documentelor se efectueaza respectând pașii următori:
    #1 - Se pregătesc documentele pentru scanare
  • Se elimină capsele, agrafele, ciornele, foile nescrise etc.
  • Se ordonează documentele și se separă cu ajutorul codurilor de bare.
    #2 - Scanarea și indexarea documentelor
  • Se utilizează scanere de mare viteză pentru scanat documente uzuale: facturi, contracte, avize etc.
  • Se utilizeaza scanere de planșe pentru scanarea documentelor tip desene, schițe tehnice etc.
  • Se utilizează scanere de carte pentru scanarea documentelor legate în dosare
  • Se utilizeaza software specializat care permite setarea parametrilor de scanare, vizualizarea procesului de scanare și post procesarea imaginii scanate;
  • Se identifică și se extrage metadatele agreate cu dumneavoastră de pe documentele scanate.
    #3 - Configurarea aplicației pentur stocarea datelor
  • Se configurează aplicația de stocare cu câmpuri specifice de căutare conform metadatelor extrase pentru tipurile de documente scanate;
  • Se încarcă documentele scanate în aplicație și asociem metadatele;
    #4 - Asigurarea accesului securizat în aplicație și asocierea metadatelor
  • Se personalizează roluri și drepturi de acces pentru utilizatori, în baza unor protocoale stricte de securitate.